yorumcu00 Diğer ülkelerin yolu açık, beğenmiyorsanız buyrun. Yine beğenmediğiniz bu ülkenin ücretsiz eğitiminden faydalanmak da bir seçenekti. Ben ve benim gibiler onu tercih ettik. Biz enayi miydik yıllarca okuyup işe girmek için sınavlara girerken? Evlenmeden önce kendi ayaklarımız üzerinde durmak için çabalarken? Keyiften katlanmadık onca külfete. Bir erkeğin parasına güvenmedik evlenirken. Boşanma halinde başkalarından yardım dilenmemek de bunun sebeplerinden biriydi. Devletin her dediğini yapıyorsunuz diye anlıyorum bu yorumdan.
yorumcu00 hiç kimse ihtiyacı olmadığı halde para için kurum kurum gezmez.
Kimlerin para için kurum kurum gezdiğini duysanız dudağınız uçuklar. Biraz haber izleseniz, gazete okusanız birkaç örneğe ulaşabilirsiniz kolayca. Başarılar.