dgncgl Merhaba anneler, bu civarda bulunan anaokululları ve kreşe çocuklarımı gönderen varsa yazışabilir miyiz acaba 🌸
dgncgl birkimse merhaba, 2 yaşında oldu. Son götürdüğümde 900 lüsürleedeydi bir öncekinde 1400 lerde. Dalgalı bir seyri var. Yavaş yavaş düzelecek inşallah. Sizin bebeğimizde de mi düşük?
dgncgl birkimse diğer değerlerinde sorun yoksa sanırım çok kafaya takmamak lazım. Eğer gelişiminde sorun yoksa çok sık hastalanmıyorsa takip edelim dedi. Benign notropeni düye adlandırdı. Size ne dediler?