26 haftalık bebeğim son 3-4 gecedir max yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor. Gece 10-15 kez kalkıyorum. Uyandığında gayet keyifli. Yüzüme bakıp bakıp gülüyor tepki vermiyorum uykuya geri dönmesi için. Yani bir sıkıntısı yok çok şükür ama neden böyle bu kadar sık uyanıyor anlamıyorum. Ayakta ya da kucakta sallayarak uykuya geçiyor bunun etkisi olabilir mi? Bu haftalarda böyle bir şey yaşayan oldu mu?