denizalismom ben ikisinde denedim açıkçası ilkinde kızım normal oldu ikincisinde ikizlerim oldu doktor riske atamayiz ameliyat dedi ama gerçekten sezeryan çok zor ben belimden kalkamazdim uyudum yerde dönmekte çok zorlanirdim vajinal gerçekten çok güzel bı doğum bence sezeryan anneler siz çok güçlüsün