kubyackck arkadasım onvo markasını aldı 3700tl gibi falan fıyatı cok ıyı tek begenmedıgım noktası sarjı cabuk bıtıyor ama 3cü kademede cekımı cok ıyı halıyı kaldryo resmen bnde ıstyorm ama bakalım arkadasım 100 olunca sarjı 45e kdr butun ev temızlenıyor dıyor bnde arzum var normal buyuk süpürge yerden kılları toplamıyor ama o hemen cekıyor ıcıne sacı falan oyuzden begenıyorm