Dogumun uzerinden 6 ay gecmesine ragmen son 3 aydir ilerleyerek devam eden ellerimde ve omuzlarimda uyusma karincalanma yanma agri sikayetiyle doktora gittim orta-agir seviyesinde karpal tünel sendromu teshisi koydu. Basina gelen varmi nasil tedavi oldunuz? Nereyi hangi doktoru onerirsiniz?