Kızlar bebeğimde dün bir anda vücudunda kırmızı kırmızı lekelenme olmaya başladı tüm vücudu sardı. Doktora götürdük inek sütü alerjisi muhtemelen dedi. Aptamil kullanıyorum ben mama olarak ama her mamanin içinde mutlaka oluyor dedi. Ona özel mama verdi. Neyse sormayı unuttum, ek gıdaya geçincede bu böyle devam mi edecek acaba yoğurt peynir veremeyecek miyim ya da ilerde geçiyormu. Bilgisi olan?