Ftet Ben biraz ilaca karşıyım hatta bayağı karşıyım o yüzden doğal yöntem söyleyeceğim size , çörek otu yağını kullandım orijinal olmasına dikkat edin ama , streç filme 3 damla yapıp yaydırıp bi ayagına giydirin üzerine çorap sonra diğer ayağına aynı şekilde bir de göğüs kısmına aynı şekilde 3 damla yapıp yaydırıp koyun üzerini de sıkıca örtün terletin baya bi 2 kere falan atlet değiştirecek şekilde ahhh sabahına öyle mükemmel kalkıyo ki çocuk öksürüğü de hafifliyo , bi önerim daha var ama doktora sormadan kullanmayın cortair var buharla yarısı veriliyo çok etkili bi ilaç serum tüp gibi satılıyo ikisini yapınca hiç bi şey kalmıyor çocukta , ama dediğim gibi cortairi doktora danışın bir de çörekotu yağını kullanmadan önce çocuğun bileğine az bi şey sürüp bakın alerjisi vs var mı diye , geçmiş olsunnn