tubiktubikk Cybex marka bebek arabası kullanan arkadaşlar hangi modelini kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Artıları eksileri yazabilir misiniz? Doona kullanıyordum bebeğim büyüdüğü için yeni araba alacağım. Şimdiden teşekkürler yorumlarınız için 🌷
Bsmdg tubiktubikk eezy s twist kullanıyorum. Çok memnunum. Kabin boy olduğu için tercih etmiştim. Çok da hafif. Ben alırken beezy var mıydı hatırlamıyorum ama arkadaşımda mios var. O da çok memnun
Retzja Cybex Beezy Magic kullanıyorum, eksi bir durumu yok inanılmaz kullanışlı ve hafif. Kabin boy, 4 yala kadar kullanılabiliyor.
Retzja Bebeğim rahatsız olmadı hiç. Şuan 1.5 yaşında, 9 aylıkken bu arabaya geçmiştik. Zaten oturmaya başladığında bebek arabasında kendi dikilip oturuyor istediğinde.
tubiktubikk Retzja teşekkür ederim bilgiler için. Beezy sipariş verdim inşallah ben de memnun kalırım sizin gibi ☺️
anonimmomp_ tubiktubikk beezy için tam yatışta yanlar açık kalıyor diyorlar kışın sıkıntı. Eezy s twist kullanıyorum çok memnunum
goktugbgln Bsmdg uçak kabinine sığıyor mu? Bazı yorumlarda sığmıyor ya da kabine almadılar falan yazılmışlar. Bir de sepet kısmı büyük mü? Ben mama için yanımda büyük boy termos falan taşıyorum. Kolaylıkla sığar mı sizce?