Kızlar 4 aylık oğlum var doğduğundan beri kusuyor gitmediğim Doktor kalmadı en son Doktor reflü maması dene dedi Aptamil Ar önerdi Ben de aldım Fakat Nasıl kullandığını söylemedi Ben de sormayı unuttum yorumlara baktığımda Çoğu kişi normal mamaya karıştırdığını söylüyor katı olduğu için kullanan var mı anlamadım ben bunu nasıl kullanacağım Normalde sma mama kullanıyorum içine Bir ölçek mi atacağım acaba lütfen Fikri olan yazabilir mi kullanan