9 ay rutin kan tahlili yaptırdık demir d vitamini vs normal görünüyor ama üre yüksek çıkmış anlayan var mı neden yüksek olur sonuçları göstermeye birkaç gün gidemeyeceğiz magnezyum B12 de yüksek çıkmış ama üre kafama takıldı internette karaciğer hastalıkları idrar yolu vs de olabilir diyor mamayla besleniyor diye mi acaba Aptamil pregomin alerji maması kullanıyoruz beni hiç ememedi fazla protein içeren beslenmeden de olabilir yazıyor dediğim gibi doktora gidemiyoruz su an burada illaki çocuk hemşiresi vs vardır diye düşündüm