Bebeğim 6 aylıi ve sünnet olacağı esnada doktor hipospadias olduğunu cerrahi işlem gerektiğini ikinci bir kör deliğin varlığından bahsetti. Tabi o an bu hastalığı daha önce hiç duymadığım için hem korku sardı hem şok yaşadım. Yenidoğan doktoru bunu nasıl atlamış olabilirdi? Bunca zaman yapılan kontroller peki? kafamda bir yığın soru ile araştırmaya basladim. Bu hastalıkta 3 bin ameliyat yapmis ve herkesin önerdiği bir Profesöre gittik. İlk kontrolünü yaptı ve ikinci bir deligin olmadigini, idrar deliginin olmasi gereken yerde oldugunu ve hipos olmadigini söyledi.. Mutluluktan ağladim cunku yazilan seyler beni cok korkutmustu. odadan cikarken bir haftadir üstümdeki o ölü topragı kalkmisti resmen, eşimde öyle.. Ama hala kafamizda soru işareti var. İki farkli doktor.. İki farklı görüş.. Sizce normal sünnetini yaptirmali miyim yoksa baska bir görüş daha almali miyim? Anne yüreği iste.. Çünkü o sünnet derisi alınmamaliymis ameliyatta kullaniliyormus..