ikicocukannasi bende aynı canım, göğsüm çok fena yara oldu, eve geldim hastaneden 3,5 yaşında kızım hasta olmuş. doktor yaklastirmayin bebeğin yanına dedi. Mecbur küçüğü her beslemede odanın kapısını kilitledim babası ilgilenmeye çalıştı ama sürekli ağladı. Yanına yaklaştırmak çok küçük olmadı. O ağladı ben ağladım. Küçüğü babasına bırakıp 2 3 defa sağlık ocağına götürdüm büyük kızı. Gören herkes sen lohusasin, sıcak yatağında yatman gerekiyor dediler ama nereye yatacan. Annemin bacağı kırıldı doğumdan 2 ay önce o yüzden gelemedi o. Kv gitti kal demeidm bende, gitmek isteyen kendi bilir. Şimdide torunm diye öluyo bitiyo güya ama gram inancım yok. Neyse işte, yalnız degilsin yani. 40 ıni bile ben kendim çıkardım, eşimle banyo yaptırdik falan sadece 40 tane tas toplayip koyduk içine ☺️ bugunlerde gecer inşallah oda büyür Allah izin verirse. İyiki olmuş kokusu yeter, varlığı yeter elhamdülillah. Hiç sıkma canını inan tek bakan anneler hep aynı bence.