Bir insana sırf maaşlı işini yapıyor diye hediye almak bence tamamen saçmalık. Eğer size külfet olmayacaksa içinizden geliyorsa bence adına bağış yapın cüzi bir miktar yeterli. Bu olayın önüne geçmeliyiz çünkü bunun daha ilkokulu var saçma sapan her sene öğretmene altın alalım diyen sınıf annesi var. İnsanların evine ekmek götürmekte bu kadar zorlandığı bir devirde ben hediye alınmasını doğru bulmuyorum