Anneyim457 bana hiç gelmiyor bu periler ya bebem 4 yaşına yaklaştı şu an hayattaki en büyük fobim hamile kalmak. Evet müthiş güzellikleri var anneliğin ama yaşadık gördük, bir daha ne gerek var mode on açık bende hep. Tek bir motivasyonum var 2. Bir çocuk için o da evlat edinme ya da koruyucu aile olma fikri. Zaten doğmuş bir çocuğun hayatına dokunup o hayatı güzelleştirebilme ihtimali beni heyecanlandırıyor, henüz eşimle paylaşmadım ama doğru zamanı bekliyorum, var bir hayalim 🥰