2 yasinda oglum bi hasta olduk ondan sonra öksürük kaldı gitmedi. 2 ay olcak nerdeyse doktora gittik cigerleri felan temiz antibiyotik verdi 10 gun kullandik yinede gecmedi. Gece en çok öksürük oluyor, kuru bir öksürük ne yapsam geçmiyor. Grintuss öksürük şurubu da kullandim onun da bi faydasini gormedim. Tekrar doktora göturcem astım vs olur diye korkuyorum bu öksürüge ne iyi gelir