3 yaş(tam 36 aylık) ikiz kızlarım var yaklasık 2 aydır konusuyorlar ve sosyalleşmeleri ve konuştuklarının tam anlaşılabilir olması için psikolog ve öğretmen eşliğinde gerçekleşen 2 saatlik atölyeye götürüyorum etkinlikler oyunlar vs. ama çevrem ona o kadar para vereceğine kreş daha iyi olurdu vs vs boşa vermişsin gibi şeyler söyledi ve canım sıkıldı siz olsanız ne yapardınız yanlış mı yaptım deneyimleriniz var mı?? Kreş 5 gün 4 saat, atölye 3 gün 2 saat aynı ücret