Arkadaslar merhaba. Benim kizim 2 aylik meme + mama besleniyoruz. Mamayla beslendiginde gaz sancisi ve kakayi yapamama gozlemlemisti.. annem mamanin icine bir kac damla zeytunyagi koydurdu iki seferdir oyle verdim ve kakasini cok kolayca yapti. Zararli midir yapan var mi sizler ne dusunuyorsuz ?