mombabyy dolabım full dolu değil, belli standart parçalar var ama giydiğim şeyler hep aynı. Çünkü çok kilo aldım. Vücudum değişti. Önceden kendime çok yakıştırdığım şeyleri bedeni uyan bile olsa giyemiyorum. Çünkü yakışmıyor ve rahat hissedemiyorum. O yüzden belli şeyler var döndür dolaş hiçbir şeyim yok gibi onları giyiyorum çünkü rahatım. İstediğim vücuda ulaşana kadar da böyle gidecek. Belki sizin durumunuzda böyledir