Kızlar 26 gün oldu sezeryan olalı sağ tarafımda bir acı var oturup kalkarken felan en başından beri vardı doğumdan 1 hafta sonra muayeneye gittiğim de vardı doktorum dikişler için iyi durumda dedi ama şimdi bu aralar sarı akıntı ve kızarıklık var 2 gün önce pamuğa küçük küçük kan geliyordu acile gittim dün gece doktor o kısmı pamukla sildi sonra baticon sür her defasında dedi yolladı eve gittiğimde çamaşırıma geçecek kadar kan gelmiş annem küçük bir delik var demişti doktor onu gördü ama hiç bir şey demedi sadece batikon sür dedi şimdi baticon sürüyorum ama çok yakıyor ediyor kendi doktorum başka yere taşındığından ona gidemedim başına böyle durum gelen var mı