zweifachmama 4 ay 4 günlük oğlum ve gece uykumuz çok kötü uykuya geçemiyor aynı ayda olanlar sizde durumlar nasıl bi düzeni olan varmı
kubyackck zweifachmama bizde 4 aylık evet ama atak haftasındayız bence normal uyumamak için direniyor bagırıyor uyudu diyelim bagırarak uyanıyor sabaha karsı uyunıyor uyumuyor
asii71 zweifachmama 4 aylıkken bizde yaşadık atak dönemi mahfetti bizi yaklaşık 20 gün sürdü 6. Aya kadar güzel ilerledik sonra yine atak diş derken yine başladık şuan 10. Ayına girecek 1 haftadır yine öyleyiz belli dönemler oluyor geçici bir durum ama sabır ve enerji gerekiyor
zweifachmama semanurmevasu ay yenidoğan gibi olmuş sizin durumunuz, bebeğiniz rahatsız felan değil deme?
ayshababy02 semanurmevasu 4 ayında başladı şuan 5 ay 8 günlük ek gıdaya 4 ayında başlamıştık tadımlara artık yemeye başladı hala yarım saate bir emek için uyanıyor 7 ayına kadar geçer sanıyordum umudum bitti şuan
kubyackck zweifachmama aynı uyumak istemiyor ama uyku saatlerine uymaya calısıyorum uykuya direniyor ağlıyor sakinleştirip tekrar deniyorum 30 dk uyuyor bazen şanslıysam 50dk
kubyackck zweifachmama hiç bilmiyorum bir iki hafta diyorlar onuda anlıyorum gelişiyor merakı artıyor o yuzden
zweifachmama asii71 21 aylık ve beş yaşında iki kızım daha var ve hep burunları tıkalı okadar dikkat ediyorum yinede iyileşmiyorlar üstüne birde atak dönemi çok zor geliyor
asii71 zweifachmama çok zor Allah yardımcımız olsun dağalgazla ısınıyorsanız kuruluk ve tıkanıklık oluyor peteklerin üzerine su koyun yada hava nemlendirici kullanın işe yarıyor
zweifachmama asii71 doğalgazla evet bazen yakıyorum bazen 30-35 dr yakıyorum havalar daha soğumadı okadar burda ama bi soğuk bi sıcak gibi hava şartlarıda çok düzensiz gerçekten yoruldum