selmagokk Ortalama fiyatlarda çok ağır olmayan çekişi güzel bir süpürge istiyorum ne önerirsiniz (dyson) düşünmüyorum onun haricinde söylerseniz sevinirim 🥰
Atlasinannesi_ selmagokk beko sd 2141 kullanıyorum. 3 yıl olucak memnunum yani düşünebilirsin hafif ağır değil.
annesininminikkusu Ben samsung jet 75 kullaniyorum . Çok memnunnum😊Samsung Jet 85 de iki arkadaşım aldılar. Onlarda çok memnun olduklarını söyledi
papatyaebru annesininminikkusu peki ince halıyı süpürebiliyormuyuz kaldırmıyor değil mi halıyı ben Vestel kullanıyordum kırıldı yeni alıcam araştıracağım şimdilik ama çekiş gücü çok fazla istemiyorum halılarım hepsi ince bizde ona göre almak istiyorum
annesininminikkusu papatyaebru ince halıyı kaldırîr. Yapışıyor. Turbo başlıği ince halıda yapıştığı için fırçayı durduruyor. Benimde iki odada ince halım var tek yöne doğru süpürerek kullanıyorum. Yapıştırıp kendine doğru cekiyorum😅
selmagokk annesininminikkusu benimde aynı şekilde ayarlanabilir olması lazım ondan dolayı yoksa bi anlamı yok 🙁
annesininminikkusu selmagokk diğer süpürgeleri bilmiyorum ama ben kullanırken yorulmuyorum. Ne çok hafif dandik, ne çok ağır😊