Kızlar 16.000₺ istanbul için gelir diyor. Nasıl mümkün olucak o parayla geçinmek ben mi yanlış anlıyorum bu şartı ? 27 yaşındayım annemin babamın eşimin evi yok. Asgari ücretle çalışıyor gözüküyorum . Eşim kendi işini yapıyor. Bişi gözükmüyor. Kiradayız. Yeni bebeğimiz oldu. Başvursam mı başvurmasam mı napsam diye kararsızım. 16.000 ₺ yı hala aklım almıyor sizler naptınız?