egemenbey salya nem hava almaması … benimki 5 ayşık hala var yastıksız yatırın oturur pozisyonda tutun kafasını kaldırdıkca hava alıyo, pamuk koyun arasına değmesin sudocrem içe yarar ama dediğö gibi sürekli hava alması ve kuru kalması lazım yazık ya bu bebeklerimizin pişiği hiç bitmiyo