Kızlar bebeğim bir buçuk aylık. İlk zamanlar son sütü (yağlı kısmı) içmeden uyuyakaldığı için sağıp veriyordum. İki günde bir kez biberonla besliyordum yaklaşık yani. Daha sonra güçlendikce yeterli olduğunu gördüğüm için sağmayı bıraktım. Yaklaşık iki üç haftadır biberonu vermedim. Dört gün önce denediğimde biberonu tutmadi beni emmek istedi. Şimdi yarın dişçiye gideceğim. Anestezi uygularsa sağdığım sütlerden vermem gerekecek. Bunun için yeniden süt sağayım dedim ve sağdığımdan çok az bir şey denedim tutacak mı diye. Yine tutmadi. Biberon ağzına değer değmez ağlamaya başlıyor. Ben yarın ne yapacağım endişelendim. Beni ememeyebilir anestezi verilirse..