Kdz 7+5 haftalık hamileyim de çok aşırı öksürüğüm balgam vardı eşim çam kozalağı macunu almış tatlı kaşığıyla aç karnına yedim ama sorun olur mu bilmiyorum inşallah olmaz kullanan var mıydı hamilelikte