Bebegim 13.5 aylik. Banyo yaptirmak bir iskence.. gercekten cocuguma iskence yaptgimi dusunebilir disardan biri duysa. Bir kez bile aglamadan ortaligi inletmeden yaptrdigimi bilmem. Siradan bi aglama degil ama gercekten ciglik atiyor suyu gorunce deliler gibi agliyor. Herseyi denedik birlikte dusa girdik oyuncaklarla doldurdum kuveti sarki actk yok…. Asla yikayamitorm. İcime sinmiyor hiphizli suyu dokup cikiyoruz 20 saniye falan suruyor duşu. Artik kafayi yiyicem Allah icin biri faydali bisey soylesin😢😢