Merhaba oğlum 3 yaş 4 aylılk, eylülde agzını silmeye başladı, yani sanki agız sulanıyormuş gibi siliyor durmadan silerken tukuruk shırıltısı gibi seste yapıyor, sordum dediki ağzım su oluyor onun için siliyorum. Son 1 aydır gpxünü kırpmada eklendi bu duruma, ama sımsıkı kapayıp açıyor gözünü , tikden çok alerjiye benziyor sanki gözündeki, çok yapmıyor, arada sırada dahs çok gündüzleri, hemde kaparken gozleri kizariyor, sulaniyor, eliyle ovusturuyor. Ama ağzını durmadan siliyor hatta son 1 haftafır trk ağzını yok ağzının etrafını yanağınl flnda silip ovusturuyor. Kimler boyle bir şeylr karşılaştı?Lutfen bir fikir soylermisiniz hanimlar