kikis Kızlar merhaba cuma günü rota aşısı verildi bebeğime dünden beride kakası sulu ishal gibi ve bir kerede minik iğne ucu kadar 3 yerde kan gördük aklımıza rota gelmedi apar topar doktora gittik tahlil yaptırdık lökosit çıktı kakasında enfeksiyon olabilir dedi doktor ama o an doktorada sormayı unuttuk rota yüzünden olabilir mi diye. Kültür testi verdik sonuç bekliyoruz ama aşıdan sonra olduğu için aşı yan etkisi mi diye burda sormak istedim başına gelenler var mı? İştahı vs yerinde
tarana19 kikis Bu durum geçici, doktorumuz ek bi şey önermedi, sadece rota aşısı canlı virus içerdiğinden aşı verirken ve bebek kaka yaparsa, ekstra hijyen gerekli virus bulaşabilir.