selinkumsal10 isimli çanta yaptırmayın kullanmayın. Dışarda çocuklar onu taktıkları zaman isimleriyle direk çağırıyorlarmış sapık zihniyetli insanlar. Bende kızıma yaptırmıştım kreşe başladı bu yıl okul çantası olarak kullansın okulda karışmasın çantası diye. Öğretmenimiz uyardı. Okul dışında lütfen takmayın. Çantadan çocukların isimlerini öğrenip çağırıyorlarmış vs falan dedi. Hiç böyle düşünmemiştim. Korktum değiştirdim hemen. Kıyafet veya oyuncak alın bence.