selinkumsal10 yani gün içinde elle tutulur pek bir şey yememiş. Doymak değil besleyicilik açısından konuşuyorum. Amacımız çocuğu doyurmaktan öte besleyici öğünler hazırlamak olmalı. Şöyle örnek vereyim kızım 15,5 aylık ama uzun süredir bu şekilde besleniyor zaten. Uyandıktan 1 saat sonra en fazla kahvaltı. Yumurta, peynir, avokado, domates, zeytin hepsi her zaman olmuyor ama peynir ve yumurta kesin oluyor. Bazen pankek bazen yulaf lapası yapıyorum. Bunları yaptığımda da illa fındık, fıstık, ceviz gibi şeyler ekliyorum. Öğle uykusundan önce meyve ya da kefir, yoğurt hangisi varsa. Uyandıktan sonra çorba oluyor genelde. Onu da olabildiğince malzemeli yapmaya çalışıyorum. Öğleden sonra da meyve akşam da evde ne piştiyse akşam yemeği onu veriyorum. Yatmadan önce de formül mama. Bir de gün içinde dışarıdayken şekersiz bebekler için olan atıştırmalıklardan oluyor yanımda onları oyalamak için veriyorum