3 aylik bebegim var gazli bir bebekti ama ikibucuk aydan sonra azaldi baya bu defa da felaket karin gurultusu basladi emerken.Gazi oldugu yaziyor arastirmalarimda ama bebegim cok fazla gaz cikariyor ve oyle gaz sancisi da olmuyor.Bu guruldama neyin nesi anlamadim.Bilen yasayan varsa soyleyebilirmi