2.ay aşısını bugün bebeğim sabah 10 da oldu öğleden sonraya kadar her şey çok iyiydi. Gazsız bebeğim sancılanmaya başladı. Huzursuzlandı ve 20:00 gibi ateşi çıktı. 37.5 olduğu icin vermedim calpol sonra 37.8 oldu verdim ama anında olduğu gibi kustu fışkırarak. Şimdi ilk kez uyudu (kucakta) tek zıbınla duruyor hala arada uyanıp bağırarak ağlıyor cok uzuluyorum yapılabilecek bir şey var mı??