yacaco06 aynı şeyi yaşadık bizde. Klips çıkınca tekrar başa döndük. Kanama çok az oldu arada bezde nokta kadar görüyordum. Dikişli yapan arkadaşım baya bez kan dolmuştu demişti. Ondan korkup Klips yaptık açıkçası. İltihap kapmadı da iyileşmesi uzun sürdü . Biz Ankarada Vedat Ali canoğluna yaptırdık. Klipslide şarkı açtım yaparken şarkı biterken hocanın da işi bitti. 3 dk falan sürdü. Eli hızlı. Ben biraz tatmin zor olduğum için sünnet sonrası sürekli hocaya her şeyi mesajla soruyordum 😅 saolsun hepsini uzun uzun tatmin edici cümlerlele cevapladı. Bu yönden memnun kaldık. Son kontrole de haftaya gideceğiz.