Kardeşimin arkadaşı var, onun kızı da böyle. Bebekken defalarca geldiler,dışarıda buluştuk bebeği toplasan 10 dk uyanık görmemişimdir. Şuan da 2 yaşında oda öyle gece 15 saat öğlen 2 3 saat toplam 17/18 saat uyuyormuş.
Günün 6 saatinde felan uyanık. Buna rağmen nasıl büyütüyorum bir de bana sor diyor. Ben sabırlı bir anne değilim Allah dağına göre kar veriyor diyor.
😅