Arkadaşlar benim bebişim doymuyor ki bunu çok güzel ifade ediyor emziriyorum sütüm var kilosu da iyi kilolu ama anne sütü gerçekten yetersiz bunu şu şekilde deneyimledim emzirdim ama asla doyumsama göstermedi uyumadı ve huzursuzca ağladı iki saat resmen söylendi prinç unu maması yaptım klasik ve deliksiz uyudu çocuğum şu anda minik minik haşlanmış sebze kaşık maması tadımlar veriyorum pekmez prinç unu maması gayet iştahla mutlu oluyor 😌
En az altı ay anne sütü ama her bebek farklı ilk çocuğuma 6 ay dolmadan su bile vermedim