Merhabalar, oğlum 32 aylık. Yazın yatsı ezanı okunduğunda uyku vakti geldi diyorduk o da biliyordu benim uyku ezanı diyordu. Gidip yatıyordu. Ama şimdilerde uykuyu çağrıştıracak bi şey olmadığı için uyumayı kabul etmiyor, çok uykusu olsa bile uykum yok diyor. Bazen 23.30lara kadar duruyor. Ona uykuyu çağrıştıracak ne yapabilirim? Kitap demeyin çünkü kitabı devamlı okuyoruz çok sevdiği için