patiseverana Kızlar selam 🌺 kızım 1 ay 24 günlük emmeden sonra neredeyse günde üç dört defa yeşil mukuslu kaka yapıyor internette önsüt falan yazıyor ama anlamadım var mı böyle bir şey yaşayan ?
bihterziyagil__ patiseverana İlk doğduğu günler yeşil kaka oldu ama sonra sarıya döndü 1 hafta için de 1 ay olması normal mi hiç bilgim yok çocuk doktorunuza danışın bi normal olabilir
melekveemir patiseverana evet ben de araştırmıştım. Yeşil sulu kaka sürekli olan bi şey değilse ve devam etmiyorsa o gün önsütü fazla içmiş demekmiş. Benim oğlum da kısa kısa emmeler yaptığında öyle oluyor.
yagiiz patiseverana ön süt laktozdan ve sudan zengin son süt te protein ve yağdan. Bebek son sütü içiyorsa sarıdır. Ön süt te genelde yeşil olur. Kilo alımında sorun yoksa yeşil kakayı sorun etmiyorlar. Ama tabiki bebeğin son sütü de içmesi önemlidir.
eduru1 patiseverana bizim de yeşil kaka vardı süt alerjisi dedi doktor, ön süt son süt filan sanmıyorum memeni 15 dk emiyorsa hepsini alıyordur ya da sen memende süt kalıp kalmadığını anlarsın emdiğinde ağrı oluyorsa süt bitmiştir
patiseverana bihterziyagil__ internette Dalan ön süt alımında oluyor diyor ama merak ettim yaşayan va rmı kontrolümüz var soracağım 🌺
Merve010 Bizim hep yeşildi kakamız ve suluydu doktor herhangi bir hastalık olmadığı sürece normal dedi 5 aylığız toplasan ⅞ defa sarı olmuştur. Mamada verıyorsan olur
patiseverana Merve010 yok kuzu mama veriyorum anne sütü içiyor ama içtikten hemen sonra yeşil kaka yapıyor sarı bayadır görmedim.
patiseverana Merve010 sarı kaka da görüyorum ama nadir yani süt içerken bir bakıyorum pırttt hemen yeşil kaka sanki içmiyor gibi de anlamadım
patiseverana yagiiz ön süt baya yoğun gelince son sütte ağlıyor sürekli içmiyor huysuzlanıyor gece uyuması da bu yüzden zorlaşıyor
patiseverana Merve010 probiyotik kullanıyorduk aşırı karın ağrısı yapıyordu diye bıraktım d vitamini kullanıyoruz
Merve010 patiseverana neo four var onu dene içinde d vitamini de var ekstra d kullanmana gerek yok iki gündür kullanıyorum sarı kakası