yyasolii keşke doğmadan bıraktırabilseydiniz. Şimdi deneseniz bile kardeşinin emziğini gördükçe isteyecek, bulduğu yerde onu emecek. Hem psikolojik olarak hemde hijyen olarak daha çok zorlanırsınız. Büyüğün hastalığı küçüğe geçer. İki seçenek var ya ikisine birden biraktirin. Yada büyüğe biraz daha zaman verin. Yavaştan konuşup anlatmaya başlayın. Sen artık büyüdün, emziği bebekler emer şeklinde. Biraz zor bir durum açıkçası.