dlkbyr Bebeğim 2 aylık olana dek kundak ya da uyku tulumu kullamadık. Ancak 2.aydaki atak itibariyle yarık kundak gibi olan uyku tulumlarından kullanmaya başladık. Artık 3,5 aylık olduğu için bu tarz uyku tulumu kullanmak sakıncalı mıdır?
eymenku dlkbyr bebek dönmeye başlayınca sakıncalı oluyor diye biliyorum eğer dönüyor ise bırakmaya çalışın
dlkbyr eymenku henüz dönmeye başlamadı ama az zaman kaldığı için bu gece itibariyle denemeye başladım.
gulsimacansu58 Kundaga alıştırmak çok kötü ya kızım 8 buçuk aylık bazen hala öyle uyumak istiyor kolik bide gazına da iyi geliyor ondan sanırım
gulsimacansu58 dlkbyr evet aynen öyle bıraktıramıyorum valla özellikle gazı olunca mecburen yapıyorum susuyor napıyım