Nurfatihsare Ervaebru bende denedim tekrar ama oncekı başvurunuz devam edyr dio ama olumsuz du basvurum
Bebekligiller Ervaebru her merkez için geçerli değilmiş. Siz yine de başvuru yapmadan önce bir bakın. Bende sevinmiştim ama hayal kırıklığı 🤦♂️
Ervaebru Fgelemet belki yoğunluk vardır ben 6 buçuk gibi başvuru yaptım şimdi belge yüklemeye çalışıyorum ama beceremiyorum kaç saattir
Ervaebru Nurfatihsare ben ilk kez başvuruyorum ama bazı belgeleri halletmeye çalışıyorum daha yükleyemedim eşim kargocu benim maaş bordrosu yok mesela onu nasıl yapacağız bilmiyorum
Ervaebru Nurfatihsare muhasebeci yıllık gelir vergisi gibi birşey atmış onu yükledim işe yarar inşallah
Ervaebru ebrukaracacan onu bilmiyorum bende başvuracaktım ama kasımlıları alıyolarmış bir iki haftayla kaçırdım onu
Sarecem Nurfatihsare 153 ü arayıp sorununuzu söylediğinizde çözüm merkezine yönlendiriyorlar şuan benimki çözüm aşamasında sizde 153 ü ararsanız yardımcı olurlar.
Nurfatihsare Sarecem ama bktmda bızım burda yedek başvuruda ckmyr semtimiz oyzden galıba sorun yasadım
Sarecem Nurfatihsare hayır o yüzden değil benimde semtimde başvuru yok daha önce başvuranlar da genel bir sorun galiba