kitapkokusu_ Nasıl uyuyutuyodunuz mamayla uyuyor suan bazen onu da istwmiyor sallanmadan asla uyumuyor ayakta uyumuyor hamakta saklıyorum hep emziksz nasıl basardınız
babyykar kitapkokusu_ doğduğundan beri emzik tutmadı omzuma yatırıp hafif hafif sağa sola sallanıyorum öyle uyuyor
myangelson kitapkokusu_ ilk zamanlar omzumda uyurdu sonra kucakta hafif sallayarak uyumaya geçtik şuan beşikte sallanıyor 🥲
Pamukhanim_ kitapkokusu_ doğduğun beri emzik tutmadı memede uyuyor ama dışarıda falan kucağımda piş piş yapıp uyuyor veya hamakta sallıyorum
hayalperest2310 kitapkokusu_ bende sallayarak hamakla uyuttum kızımı 1 yaşından sonra bunları bıraktı yanına uzandım uyudu şimdi 1 aylık oğlum var emzik tutuyor ama yine hamak kullanacm
kitapkokusu_ hayalperest2310 nasıl bıraktı bıraktırırken zorlandınız mı benim kızım 5 yasında yanına uzandığımda uyumaya yeni yeni basladı
zsinejan kitapkokusu_ ilk bebeğimi emzik siz büyüttüm meme emiyordu ama ten temasını çok seviyordu dokun okşa mışılsu hemen uyurdu
hayalperest2310 kitapkokusu_ kendisi istemedi canım 18 .aydan beri kendisi deliksiz uyur şimdi 31 aylık sizin ki biraz alışkanlık olmuş ki anlayacak yaşta bence kesinlikle sınırınızı belirleyip istediğini yapmayın zamanla alışacaktır
bihterziyagil__ kitapkokusu_ Doğduğundan beri emziği hiç almadı midesi bulanıyor verince sallayarak uyutuyorum ben
kitapkokusu_ Nacafa 5 yasında kızım var emzikle uyudu hep 2 yasındna sonra bıraktırdım hep ayağöda salladım suan 5 yasında yeni yeni yanına yatıyorum öle uyuyor. Ben bu postu 6 aylık oğlum için açtım emzik tutmuyor bu konuda tecrübeli de değilim
sren1289 kitapkokusu_ emzik almadi hiç bazen meme de bazen de ayakta kucağımda saga sola sallıyorum bazen de asansör tekniğiyle asağı yukarı yapınca uyuyor cok zor vallahi keske ilk zamanlar emzik verseymişim diyorum ama cok gec
maygirl kitapkokusu_ park beşikte uyudu bazen kendi kendine, bazende park yatağı sallardım.parmak emiyordu emzik yerine uyurken.
Dmr-Zehra kitapkokusu_ Merhaba oğlum 3 aya kadar emiyordu dışarda kriz anlarında en kolay susturucuydu bıraktı sonra sadece emerek uyumak istiyor ve ben çok yoruldum
rodinnnnnn kitapkokusu_ topta ayakta veya kucakta ama mutlaka sallamam lazım yoksa uyumuyor bide gözlerine minik bi bez bırakıyorum daha kolay oluyor öyle
ebru3457 kitapkokusu_ bende emzik vermedim doğduğundan beri ama tabi evdeyken emerek uyuyor dışarıda kucakta bebek arabasında vs uyuyor