25 yaş üzeri iseniz retinolu hayatınıza sokun derim,, başlangıç dozlarında.. gündüzleri C vitamini kesinlikle kullanın.. mesela ben haftanın 3 günü C vitamini 2 günü hyaluronik asit 2 gün de arbutin kullanıyorum.. akşamları 3 gün retinol 2 gün niasinamid kullanıyorum haftada bir peeling yapıyorum ve cildim pürüzsüz.. her gün sabah akşam çift aşamalı temizlik yapıyorum,, marka isterseniz tavsiye niteliğinde kendi kullandıklarımı söyleyebilirim