anneoldum1212 biz bu yüzden dört doktor gezdik :(
Çok yıpratıcı bir şey, akşam başlayıp gün ağarana kadar çığlık çığlığa ağlıyordu. Hepsi de kolik dedi gaz damlası yazıp masaj önerdiler bunlar bile tamamen geçirmiyor hala çok gazlı. Bir beslenme öncesinde gaz masajını ihmal edersek çığlık kıyamet sonraki saatleri.
Gaz damlası ve probiyotik kullanıyoruz, rezene-anason-kimyon çayı yapıp içiyorum, gaz yapan besinleri tüketmemeye çalışıyorum. Çoğunlukla mama içiyor biberon ile kolik mamasına geçtik ve biberonu da kolik aparatlı olandan kullanmaya başladık. Bir aylık oldu kaldı iki ay diye teselli ediyorum kendimi. 🥶
I love you masajı ve bacakları karına doğru ittime, kalçayı çevirme hareketi rahatlatıyor en çok. Beslenme öncesi bunları yapınca bir kısmı masaj esnasında bir kısmı da beslenme anında çıkıyor gazın.