Mlkkrm psikiyatriste gitmeniz gerekiyor. Hamilelikten önce ben kullanıyordum ilaç. Başlangıçta uyku ilacı ile birlikte başlamıştı ilaca ç, uyku düzenim yoktu onu da düzeltmek için. Sonra uyku ilacını çıkarıp ana ilaç ile tedaviye devam ediyorduk. Benim kullandığım ilaç bağımlılık, iştah artması, donukluk falan yapmıyordu.