aybike09 İlk bebeğim şu an 8 günlük reflüsü olduğunu fark ettim uyurken bi anda ağlayarak uyanıyor yüzünü ekşitiyor kusması da oluyor bir kere baya fışkırtarak kustu. Doktor ilaç verir mi bu süreçte emzirme düzenini nasıl yapmalıyım
eminenrklnc Besledikten sonra 15-20 dk dik tutun daha sonra yatırın. Biz hemen hemen 4 aylığız hala aynı şeyi yapıyoruz hatta uyuturken hafif eğimli uyutuyorum. Mamasını da değiştirdi doktorumuz ama ilaç vermedi
eminenrklnc aslanilebenan sma optipro kullanıyorduk, sma ar’a geçtik ve gerçekten kilo aldığını fark ettim ayrıca kusması da azaldı bence. Çevremdekiler de sma comfort kullanıyormuş. Biraz düzelsin ben de ona geçeceğim
aslanilebenan eminenrklnc ben hipp organic combiotikle başladım kilo alımları iyiydi ama biraz kızda kusma başladı işte dik yatırınca genelde kusmuyor dikkat etmek lazım sürekli ikiz olunca biraz gözden kaçıyor dik yatırma işi mamadan sonra
eminenrklnc aslanilebenan dik yaptıramıyorsanız boş ya da aşırı yumuşak bi yastığınıza da yatırabilirsiniz ben öyle yapıyorum geceleri
aslanilebenan eminenrklnc yastıkta yatırmayın diyorlar altına yüksektmek için bir şeyler yaptım o da çocuğu kaydırıyor napacaksam bilmiyorum