yisur Benim büyük oğlum da öyleydi şu an 4,5 yaşında hiç ağlamazdı gece kalkıp emmek için bile ağlamazdı yani ben uyandırırdım ben hiç ağladığına denk gelmedim oğlumun Bebekken çok çok nadir ağlardı yani şu an çok şükür Maşallah hiçbir sorunu yok gayet sağlıklı Şimdi de susturamıyoruz bazı bebekler küçükken sakin olabiliyorlar