yigitisko Bebeğim 2 aylık ve kabız ne yapmalıyım hangi mamayı önerirsiniz ? İlk olarak hipp denedik sonrasında sma’ya geçtik kabızlık olunca da son olarak golden goat keçi sütlü mamayı deneyelim dedik, ama sorunumuz hala devam ediyor
Selin3434 aselkussum memnunmusun o mamadan tadı falan nasıl doyurucu mu kilo alımı nasıl ben aptamil pronutra kullanıyorum , memnunum ek gıdaya geçtik ama bu mamayı da düşünüyorum
aselkussum Selin3434 kızım tadını seviyodu aslında ama kilo aldrmadi bize gerçi az iciyodu belkide ondandir ama kabizligina iyi geliyo diye bı sure onu kullaniyodum 3 numarası ishal yaotigi için bıraktım