_YanakReisinAnnesii yok maalesef ciddiyim resmen saatlerce almak için uğraştı eşim bütün borçu da ödedi artı çekici otopark parası dahil , poliste demiş yani kolay kolay bulamayız araçları bizimkini eliyle koymuş gibi buldular , 😂 ve araba adına aranma çıkmış ana bize hiç bir bilgilendirme için mesaj vs atılmadı