İyi günler hanımlar bilgisi olan yardımcı olsun Allah rızası için oğlum sarılık olmuştu 18 günlük şimdi değer yeni 8 e düştü ama ggt yüksek çıktı doktor bugün 3 4 gün yatirayim beslenmesine bakacağım dedi sariliktan kaynaklı mi acaba bilmiyorum 3 gün önce 390 lardaydi şimdi 400 küsur olmuş ama sarılık düşmeye başlamış oda düşmesi gerekmez mi